مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:352020-06-02سياسي

آزمون های دانشگاه های خراسان شمالی غیرحضوری برگزار می شود


معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه علوم پزشکی و قرارگرفتن خراسان شمالی در وضعیت قرمز کرونا، امتحانات دانشگاه های استان به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی الله حیاتی ظهر امروز در جلسه کمیسیون دانشجویی خراسان شمالی که در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد اظهار کرد: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه علوم پزشکی استان و قرار گرفتن خراسان شمالی در وضعیت قرمز کرونا ویروس، امتحانات دانشگاه های استان به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: دروس کارگاهی و عملی از این قاعده مستثنی هستند و برگزاری امتحانات این دروس با رعایت پروتکل های بهداشتی و با فواصل زمانی متفاوت خواهد بود.

وی افزود: در ایام شیوع ویروس کرونا دانشگاه ها و کمیسیون نقل و انتقالات نهایت همکاری را با دانشجویان برای حذف درس و انتقال به استان های محل اقامت خود داشتند و برآیند ما از اقدامات دانشگاه ها مثبت است.

حیاتی تصریح کرد: برای بازگشایی دوباره دانشگاه ها و برگزاری کلاس ها تابع مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا هستیم.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: مشکلات دانشجویان در حوزه خوابگاه باید در جلسات کارشناسی ذیل این کمیسیون بررسی و حل شود و برای حل مشکل کمبود خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون های دانشگاه های خراسان شمالی غیرحضوری برگزار می شود

آزمون های دانشگاه های خراسان شمالی غیرحضوری برگزار می شود