مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:252020-06-02حوادث

چه کسی داس شرم را دست پدر داد؟!


یک کارشناس ارشد مشاوره خانواده در یادداشتی به بررسی برخی علل روانشناختی قتل خانوادگی «رومینا» پرداخت و گفت: خشم می تواند دلیل ظاهری و مرحله آخر این اتفاق های خونبار باشد قبل تر از آن می توان تجربه احساس ترس را در عامل جنایت را دید.

- یک کارشناس ارشد مشاوره خانواده در یادداشتی به بررسی برخی علل روانشناختی قتل خانوادگی رومینا پرداخت و گفت: خشم می تواند دلیل ظاهری و مرحله آخر این اتفاق های خونبار باشد قبل تر از آن می توان تجربه احساس ترس را در عامل جنایت را دید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید سروندی عضو انجمن روانشناسی ایران در یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داد با اشاره به حادثه قتل رومینا نوشت: در جنایت ها و خشونت هایی که هرچندوقت یک بار به گوش من و شما می رسد و گاه نمی رسد، خشم می تواند دلیل ظاهری و مرحله آخر این اتفاق های خونبار باشد.

قبل تر از آن می توان تجربه احساس ترس در عامل جنایت را دید.

ترس هایی رو به افکاری مثل بی آبرویی، ننگ، بی حیثیتی و.

اما باز این هم سطح رویی تر اتفاق است و برای این که چرایی این ترس ها قابل درک تر شود، باید احساس عمیق تر زیر آن که شرم و احساس بی کفایتی است را مورد توجه قرار داد.

یک نفر زمانی احساس شدید شرم را تجربه می کند که احساس، فکر و یا رفتاری را داشته باشد که جمع و دیگرانِ مهم زندگی، نمی پسندند و تایید ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی داس شرم را دست پدر داد؟!

چه کسی داس شرم را دست پدر داد؟!