مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:252020-06-02بين الملل

نظامیان اسراییلی جنگ زمینی با حزب الله را به مثابه کابوس می دانند


یکی از تحلیلگران نظامی رژیم صهیونیستی از وحشت و ترسی که نظامیان این رژیم از رویارویی با رزمندگان حزب الله لبنان دارند، پرده برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عاموس هارییل تحلیلگر امور نظامی روزنامه صهیونیستی هآرتض با اشاره به ناکارآمدی نیروی زمینی این رژیم اذعان کرد: نیروی زمینی اسراییل از مشکلات متعددی رنج می برد که سبب می شود که هرگونه رویارویی را به مثابه کابوس از بیم تلفات تلقی کند.

وی که روابط محکمی با محافل امنیتی رژیم صهیونیستی دارد به نقل از منابعی در تل آویو افزود: جنگ سال 2014 علیه غزه توان نیروی زمینی اسراییل را محک زد و آن آخرین حلقه ناامید کننده ای بود که با جنگ سال 2006( جنگ 33 روزه) و شاید هم از قبل تر شروع شد.

پس از شکست در جنگ (33 روزه) ارتش اسراییل از انجام اصلاحاتی گسترده خبر داد و یگانها به شکل جدی تری آموزش دیدند و نظامیان احتیاط، مهمات جدیدی دریافت کردند؛ اما تغییری حاصل نشد.

از سوی دیگر منابع امنیتی در تل آویو اذعان کردند که افسران صهیونیست بسیار نگران و وحشت زده هستند زیرا توان و تجربه رزمندگان حزب الله را بسیار بیشتر از نظامیان تحت امر خود می دانند.

این منابع اعلام کردند: نگرانی عمیق تر آن است که از نیروی زمینی اسراییل خواسته شود که وارد جنگ تمام عیار با حزب الله لبنان شود که هیچ شانسی برای پیروزی ندارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظامیان اسراییلی جنگ زمینی با حزب الله را به مثابه کابوس می دانند

نظامیان اسراییلی جنگ زمینی با حزب الله را به مثابه کابوس می دانند