مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:102020-06-02سياسي

دولت در مسائل داخلی مجلس دخالت یا نظری ندارد


انتخاب رییس و هیات رییسه و روسای کمیسیون ها و مسائل داخلی مجلس مربوط به ساز و کارهای داخلی آن است و دولت نظر و دخالتی در این مسائل ندارد.

- معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: انتخاب رییس و هیات رییسه و روسای کمیسیون ها و مسائل داخلی مجلس مربوط به ساز و کارهای داخلی آن است و دولت نظر و دخالتی در این مسائل ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی امیری روز سه شنبه در واکنش به تذکر عبدالحسین روح الامینی نماینده تهران در خصوص دخالت معاونان پارلمانی در انتخاب هیات رییسه و روسای کمیسیون ها اظهار داشت: دولت در موضوعات مربوط به مسائل داخلی مجلس نه تنها دخالت نمی کند بلکه هیچ گونه نظری ندارد.

وی تاکید کرد: موضوعات مربوط به نمایندگان مجلس به خود آنها مربوط می شود، افزود: انتخاب رییس و هیات رییسه و روسای کمیسیون ها و مسائل داخلی مجلس مربوط به ساز و کارهای داخلی آن است و دولت نظر و دخالتی ندارد و دولتی ها و بالاخص معاونین و مدیران کل پارلمانی کاملاً در جریان سیاست ابلاغی هستند و مراعات می کنند.

امیری یادآور شد: حتی خود بنده و معاونین پارلمانی در روزهای اخیر که مجلس مشغول بررسی اعتبارنامه ها و مشورت نمایندگان برای انتخاب روسای کمیسیون ها بوده در مجلس حضور پیدا نکرده ایم مگر موارد استثنایی که نماینده یا نمایندگانی با معاون یا مدیر کلی که کار داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در مسائل داخلی مجلس دخالت یا نظری ندارد

دولت در مسائل داخلی مجلس دخالت یا نظری ندارد