مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 10:052020-06-02سياسي

حمایت از تولید و مبارزه با مفاسد اقتصادی یکی از اصلی ترین وظیفه قوه قضاییه است


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به شعار سال 99 مبنی بر سال «جهش تولید»، گفت: یکی از اصلی ترین وظیفه قوه قضاییه در کنار حمایت از حقوق عامه مردم، - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به شعار سال 99 مبنی بر سال جهش تولید ، گفت: یکی از اصلی ترین وظیفه قوه قضاییه در کنار حمایت از حقوق عامه مردم، حمایت از تولید و تولید کنندگان و مبارزه با مفاسد اقتصادی برای رفع موانع تولید و تحقق جهش تولید است.

موسی خلیل الهی در نشست هماهنگی برنامه های هفته بزرگداشت قوه قضاییه، با تاکید بر اینکه اقدامات انجام شده در حوزه های قضایی باید به اطلاع مردم رسانده شود، اظهار کرد: هفته قوه قضاییه فرصتی مناسب برای اطلاع رسانی دستاوردهای قوه قضاییه و تشریح اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه پناهگاهی برای مردم است، افزود: دادگستری استان یکی از دستگاه هایی است که در بخش های مختلف با اقشار مردم در ارتباط بوده و این امر به منزله اهمیت و نقش قوه قضاییه در جامعه است.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی تاکید کرد: با توجه به اهمیت نقش قوه قضاییه در جامعه، خود را موظف به حمایت از حقوق قانونی مردم می دانیم.

خلیل الهی اضافه کرد: در راستای تحقق شعار سال دستگاه قضایی در استان در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذاران اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولید و مبارزه با مفاسد اقتصادی یکی از اصلی ترین وظیفه قوه قضاییه است

حمایت از تولید و مبارزه با مفاسد اقتصادی یکی از اصلی ترین وظیفه قوه قضاییه است