مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:352020-06-02اقتصادي

77 هزار کرمانی عضو صندوق بیمه روستاییان هستند


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمان گفت: 77 هزار نفر در استان کرمان به عضویت این صندوق درآمده اند که این تعداد باید افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمد میرجعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت پانزدهمین سالگرد تاسیس صندوق بیمه روستایی و عشایری اظهار داشت: بیمه روستاییان و عشایر در سال 53 تاسیس شد و افراد بالای 18 سال و کمتر از 50 سال که عضو صندوق بیمه ای دیگری نباشند، می توانند به عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر درآیند.

  وی بیان داشت: 66 هزار روستا در کشور و 11 هزار و 100 روستا در استان کرمان داریم که 5 هزار و 100 روستا بالای 20 نفر هستند و برای خدمت رسانی آسان تر به متقاضیان بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دفاتر کارگزاری راه اندازی شده است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمان اضافه کرد: شرکت های تعاونی تولید در مناطق و دهیاری ها به عنوان مسؤولانی که ثبت نام و تمدید بیمه را انجام دهند به عنوان کارگزاری های ما فعالیت می کنند.

میرجعفری عنوان کرد: 125 کارگزاری در استان کرمان داریم که یک شبکه مویرگی کارگزاری ها را دارند و 77 هزار بیمه شده داریم که از این تعداد 7 هزار نفر مستمری بگیر هستند در حالی که 200 هزار نفر مشمول بیمه اجتماعی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 هزار کرمانی عضو صندوق بیمه روستاییان هستند

77 هزار کرمانی عضو صندوق بیمه روستاییان هستند