مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 09:302020-06-02اقتصادي

مشکل صعف ولتاژ برق بخش «کلات» در آینده نزدیک حل می شود


پست برق 230 به 20 کیلووات مورموری که یکی از طرح های مهم دولت دوازدهم در بخش کلات شهرستان آبدانان است در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/ایلام فرماندار آبدانان گفت: پست برق 230 به 20 کیلووات مورموری که یکی از طرح های مهم دولت دوازدهم در بخش کلات شهرستان آبدانان است در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

سیروس مرادحاصلی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: با این خدمت دولت مشکل چندین ساله ضعف ولتاژ برق بخش کلات برای همیشه برطرف می شود.

وی با بیان اینکه این طرح که در هفته دولت سال 98کلنگ زنی شد، برای اجرای آن در مدت زمان کمتر از یک سال 500 میلیارد ریال هزینه شده است، تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح علاوه بر برطرف شدن ضعف ولتاژ برق خانگی، مشکل برق بخش کشاورزی وصنعت منطقه برطرف خواهد شد.

وی با قدردانی از زحمات استاندار و رییس دیوان محاسبات و مدیرعامل وکارکنان برق منطقه ای غرب ، سایر مسئولان استانی وشهرستانی و پیمانکار پروژه وبزرگان ومردم خوب بخش کلات، گفت: دولت با وجود محدودیت ای مالی به دلیل تحریمم های ظالمانه از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم منطقه فروگذار نخواهد کرد و پیگیری ها برای حل دیگر مشکلات شهرستان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل صعف ولتاژ برق بخش «کلات» در آینده نزدیک حل می شود

مشکل صعف ولتاژ برق بخش «کلات» در آینده نزدیک حل می شود