مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 08:102020-06-02اقتصادي

جریمه یک میلیارد و 800 میلیون ریالی مالک موتورسیکلت در شیراز


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با حکم شعبه چهارم تعزیرات، مالک 2 دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز در شیراز به پرداخت یک میلیارد و 800 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با حکم شعبه چهارم تعزیرات، مالک 2 دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز در شیراز به پرداخت یک میلیارد و 800 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

علی مبشری گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر نگهداری 2 دستگاه موتورسیکلت قاچاق در پارکینگ یک مجتمع مسکونی در شیراز، مامواران با حضور در محل موتورسیکلت ها را را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: موتورسیکلت های مکشوفه از نوع بی ام دبلیو 1200 سی سی و هوندا 600 سی سی، بود که بعد از شناسایی مالک، پرونده ای تحت عنوان قاچاق تشکیل و به شعبه چهار تعزیرات حکومتی فارس ارسال شد.

مبشری گفت: بعد از انجام تحقیقات، مشخص شد که این موتورسیکلت ها بدون پرداخت عوارض گمرکی و به شکل غیرقانونی وارد کشور شده و متهم با علم به موضوع اقدام به نگهداری آنها کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس خاطرنشان کرد که بعد از تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، حکم به ضبط موتورسیکلت های مکشوفه و پرداخت یک میلیارد و 800 میلیون ریال جریمه نقدی توسط مالک، صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه یک میلیارد و 800 میلیون ریالی مالک موتورسیکلت در شیراز

جریمه یک میلیارد و 800 میلیون ریالی مالک موتورسیکلت در شیراز