مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 08:052020-06-02پزشكي

پیش بینی علائم بیماری کووید-19 با کمک یک حلقه هوشمند


یکی از چالش های جلوگیری از انتشار بیماری کووید-19 این است که افراد بدون علامت یا ناقل شناسایی شوند؛ چراکه این افراد می توانند پیش از آنکه دریابند به این بیماری مبتلا هستند، - یکی از چالش های جلوگیری از انتشار بیماری کووید-19 این است که افراد بدون علامت یا ناقل شناسایی شوند؛ چراکه این افراد می توانند پیش از آنکه دریابند به این بیماری مبتلا هستند، ویروس را به دیگران انتقال دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، در ماه آوریل، محققان موسسه علوم اعصاب راکفلر (RNI) و دانشگاه ویرجینیا غربی (WVU) با کمک علی رضایی (Ali Rezai) پژوهشگر ایرانی توانستند با کمک مدل های پیش بینی هوش مصنوعی و حلقه های شرکت اورا (Oura) علائم بیماری کووید-19 را پیش از ظهور پیش بینی کنند.

اکنون محققان ادعا می کنند که پلتفرم دیجیتالی آنها می تواند علائم مرتبط با بیماری کووید-19 را تا سه روز زودتر با دقت بیش از 90 درصد تشخیص دهد.

این رویکرد مبتنی بر علوم اعصاب است و از شرکت کنندگان می خواهد تا استرس، اضطراب، حافظه و سایر بیومتریک های روانشناختی و شناختی را در برنامه RNI / موسسه علوم اعصاب راکفلر وارد کنند.

حلقه هوشمند اورا می تواند داده های فیزیولوژیکی مانند درجه حرارت بدن، تغییر ضربان قلب، ضربان قلب در حال استراحت، ضربان تنفس و الگوهای خواب را جمع آوری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی علائم بیماری کووید-19 با کمک یک حلقه هوشمند

پیش بینی علائم بیماری کووید-19 با کمک یک حلقه هوشمند