مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:302020-06-02سياسي

انتقاد از تصویرهای زننده روی تابلوی آرایشگاه ها


امام جمعه چرام از تصویرهای زننده روی تابلوی آرایشگاه ها انتقاد کرد و خواستار برخورد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چرام، نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام صبح امروز با حضور اعضای شورا در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام سید نورالله افشار در این نشست ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی و 15 خرداد، اظهار کرد: امام حق بزرگی بر گردن ما دارد و اگر امروز ما در جایگاهی قرار داریم، مرهون تلاش ها و زحمات امام هستیم، بنابراین نباید در مراسمات ایشان کمی و کاستی به وجود آید.

امام جمعه چرام در ادامه سخنان خود همچنین در مورد نوع پوشش و مد و لباس و همچنین فروشندگان لباس های زنانه مطالبی را بیان کرد و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با همکاری نیروی انتظامی و همکاری دفتر امام جمعه از آرایشگاه های زنانه بازدید ماهانه به عمل آورد و در زمینه تابلوهای سر درب این آرایشگاه ها نظارت کامل داشته و با خاطیان و کسانی که از تصویرهای زننده در تابلو و آفیش های تبلیغاتی استفاده می کنند برخورد قاطع با حمایت دادستانی محترم صورت گیرد.

وی افزود: اداره صنعت و معدن و تجارت قبل از صدور پروانه کسب در مورد نام مغازه و نامی که بر سر درب مغازه قید می شود از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استعلام گیرد و بعد مجوز صادر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از تصویرهای زننده روی تابلوی آرایشگاه ها

انتقاد از تصویرهای زننده روی تابلوی آرایشگاه ها