مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 07:302020-06-02سياسي

نماینده مجلس: در آغاز گام دوم انقلاب به قدرت فرامنطقه ای تبدیل شده ایم


نماینده نور و محمودآباد در مجلس گفت: در آغاز گام دوم انقلاب، قدرت منطقه ای ایران اسلامی به قدرت فرامنطقه ای و بین المللی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ولی الله فرزانه نماینده نور و محمودآباد در مجلس امروز (سه شنبه 13 خرداد 99) طی نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل، شهدا و شهید سردار سلیمانی، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که در آغاز گام دوم انقلاب، قدرت منطقه ای ایران اسلامی به قدرت فرامنطقه ای و بین المللی تبدیل شده است و با قدرت مثال زدنی حصر آب راه های بین المللی مانند حصر آبادان شکسته و 5 کشتی حامل انرژی به مقاصد رسیده است.

وی تاکید کرد: از قدرت فرماندهی فرمانده معظمکل قوا و شجاعت سبزپوشان و سفیدپوشان و همرزمان شهید سلیمانی و عوامل فنی و خدماتی و فرماندهی کشتی تشکر می کنیم.

فرزانه با تاکید بر اینکه مازندران به ویژه حوزه انتخابیه نور و محمودآباد در محاصره زباله قرار گرفته است، گفت: محمود آباد و نور در شیرآبه های زباله های آلوده غرق شده و بوی تعفن ناشی از دپوی غیر بهداشتی زباله، مردم این استان گردش پذیر را آزار می دهد.

نمایند ه مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: در شرایط عادی روزانه 3 هزار و 500 تن زباله و هر تن زباله هم روزانه حدود 350 تا 500 لیتر شیرآبه خطرناک تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: در آغاز گام دوم انقلاب به قدرت فرامنطقه ای تبدیل شده ایم

نماینده مجلس: در آغاز گام دوم انقلاب به قدرت فرامنطقه ای تبدیل شده ایم