مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-02بين الملل

مسکو اتهام زنی «سوزان رایس» درباره اعتراضات آمریکا را رد کرد


سخنگوی وزارت خارجه روسیه در رد اتهام زنی مشاور امنیت ملی دولت اوباما درباره دست داشتن مسکو در اعتراضات سراسری آمریکا به او توصیه کرد، به اخبار جعلی و دستکاری کثیف در اطلاعات متوسل نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اظهارنظر سوزان رایس مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دولت سابق آمریکا درباره دست داشتن مسکو در به راه اندازی اعترضات و آشوب ها در آمریکا به خاطر قتل نژادپرستانه جورج فلوید ، واکنش سخنگوی وزارت خارجه روسیه را به دنبال داشت.

به نوشته خبرگزاری تاس ، سوزان رایس مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دولت باراک اوباما در مصاحبه روز یکشنبه با شبکه سی ان ان بدون ارائه هیچ سند و مدرکی مدعی شد که روسیه مسئول ناآرامی های اخیر در آمریکا به دنبال قتل نژادپرستانه جورج فلوید است.

این مقام ارشد دولت سابق آمریکا گفت: من شرط می بندم که (ناآرامی های اخیر) همان دستورکار بازی روسیه  است .

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه این اظهارنظر مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دولت اوباما را دستکاری کثیف در اطلاعات خواند و رد کرد.

این مقام روس همچنین جنجال های حزب دموکرات و اعضای دولت سابق آمریکا درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 و شکست هیلاری کلینتون نامزد این حزب در آن انتخابات هم اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو اتهام زنی «سوزان رایس» درباره اعتراضات آمریکا را رد کرد

مسکو اتهام زنی «سوزان رایس» درباره اعتراضات آمریکا را رد کرد