مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 05:002020-06-02سياسي

بررسی رابطه قرآن و فلسفه با تأکید بر نقد مطالعات قرآنی خاورشناسان


مدیر گروه مطالعات تطبیقی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از تدوین کتاب «رابطه قرآن و فلسفه با تأکید بر بررسی و نقد مطالعات قرآن پژوهی خاورشناسان» خبر داد.

- مدیر گروه مطالعات تطبیقی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از تدوین کتاب رابطه قرآن و فلسفه با تأکید بر بررسی و نقد مطالعات قرآن پژوهی خاورشناسان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام محمدعلی مبینی مدیر گروه مطالعات تطبیقی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با اعلام این خبر گفت: پروژه کتاب رابطه قرآن و فلسفه با تأکید بر بررسی و نقد مطالعات قرآن پژوهی خاورشناسان یکی از پروژه های جدی در دوران اخیر است که بحث اسلامی سازی علوم انسانی را مطرح می کند و اینکه قرآن چگونه می تواند در علوم نقش پیدا کند.

وی با بیان این که در این پروژه رابطه قرآن با علوم مختلف مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: این مباحث جدی است و در کارگروه مرجعیت علمی قرآن کریم پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در حال بررسی است که رابطه قرآن با هر یک از علوم در چه سطحی می باشد و اینکه قرآن چه تغییراتی می تواند در سرنوشت یک علم ایجاد کند.

مدیر گروه مطالعات تطبیقی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: در این گروه علیرضا اسعدی عضو هیئت عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی رابطه قرآن و فلسفه با تأکید بر نقد مطالعات قرآنی خاورشناسان

بررسی رابطه قرآن و فلسفه با تأکید بر نقد مطالعات قرآنی خاورشناسان