مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 04:202020-06-02سياسي

کرونا و پیامدهای جبران ناپذیر در عرصه تغییرات اجتماعی


عضو هیئت علمی گروه شهرسازی دانشگاه مازندران گفت: اگر نتوانیم در مقابل تغییرات اجتماعی اقدامات هوشمندانه انجام دهیم شاهد پیامدهای جبران ناپذیری در عرصه های مختلف خواهیم بود.

- ایسنا/مازندران عضو هیئت علمی گروه شهرسازی دانشگاه مازندران گفت: اگر نتوانیم در مقابل تغییرات اجتماعی اقدامات هوشمندانه انجام دهیم شاهد پیامدهای جبران ناپذیری در عرصه های مختلف خواهیم بود.

  نوین تولایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هر وقت یک متغییر جدید وارد شهر می شود یک نوع بی سازمانی ایجاد می کند؛ این ویروس هم تغییرات اجتماعی ایجاد کرده که لازمه تغییرات فضایی هم در شهر داشته باشیم و اگر نتوانیم اقدامات هوشمندانه انجام دهیم این بی سازمانی پیامدهای جبران ناپذیر در عرصه های مختلف دارد.

وی تصریح کرد: شوراهای عالی شهرسازی و معماری و سازمان های وابسته باید یک بازنگری خیلی جدی در سیاست توسعه شهرها داشته باشند، ما اگر در شهر فضا را تعریف کنیم یعنی رابطه بین اشیا و اشیا، مردم و اشیا و مردم و مردم اند.

عضو هیئت علمی گروه شهرسازی دانشگاه مازندران گفت: این رابطه دستخوش تغییر شده مثلا قبلا مردم برای تعامل اجتماعی داشته بیرون می آمدند اما الان این رابطه برعکس شده و مردم نگران تراکم جمعیت هستند بنابراین ما مردم را وادار می کنیم در خانه بمانند که فضای سک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و پیامدهای جبران ناپذیر در عرصه تغییرات اجتماعی

کرونا و پیامدهای جبران ناپذیر در عرصه تغییرات اجتماعی