مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 03:302020-06-02سياسي

همراهی وزارت بهداشت با رویداد کرونا روایت


رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، بر همراهی این وزارتخانه با رویداد کرونا روایت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کیانوش جهانپور، با حضور در سازمان نظام پزشکی، همراهی این مرکز را با کروناروایت اعلام و تابلوی یادبود این رویداد را امضا کرد.

در دیدار، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، با مسعود حبیبی معاون اجتماعی و حسین کرمانپور مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و محمد کیاسالار دبیر کرونا روایت، در زمینه همکاری های دوطرفه در خصوص ثبت و مستندسازی ابعاد مختلف حماسه ملی مقابله با همه گیری کرونا بحث و تبادل نظر شد.

در ابتدای این جلسه، از زحمات شبانه روزی و تلاش های سخنگوی وزارت بهداشت در ماه های اخیر تقدیر و تشکر به عمل آمد و در ادامه، دبیر رویداد کرونا روایت، به تشریح اهداف و ابعاد این رویداد پرداخت.

همچنین، سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن ارزشمند خواندن ثبت اسناد مربوط به فداکاری ها و ایثار پزشکان، پرستاران و تمامی اعضای کادر درمان، اعلام آمادگی کرد که تمامی آثار پژوهشی، آموزشی، مستند و روایی وزارت بهداشت که در فرم ها و قالب های متعدد و متنوعی، تهیه و تولید شده است، به منظور ثبت لحظه های ماندگار در اختیار دبیرخانه کروناروایت قرار گیرد و وزارت بهداشت از این رویداد ملی حمایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی وزارت بهداشت با رویداد کرونا روایت

همراهی وزارت بهداشت با رویداد کرونا روایت