مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 02:402020-06-01سياسي

اصفهان از بهشت آباد سودی نمی برد، حقابه خود را می خواهد


عضو هیئت علمی منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان با اعتقاد بر این که امروز اصفهان تونل کوهرنگ و بهشت آباد را نمی خواهد و تنها به دنبال حقابه خود است، - ایسنا/اصفهان عضو هیئت علمی منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان با اعتقاد بر این که امروز اصفهان تونل کوهرنگ و بهشت آباد را نمی خواهد و تنها به دنبال حقابه خود است، گفت: آبی که از استان اصفهان به خوزستان می رود بیش از 2.

5 برابر آبی است که از کارون در قالب طرح های تونل های اول و دوم کوهرنگ و چشمه لنگان وارد اصفهان می شود.

مهدی بصیری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به برخی اعتراضات نسبت به اجرای طرح بهشت آباد، اظهار کرد: سود عمده طرح انتقال آب بهشت آباد به یزد و بعد سپس عاید کرمان می شود و سودی از این طرح عاید اصفهان نمی شود.

وی افزود: آبی که قرار است در قالب طرح انتقال آب بهشت آباد به اصفهان اضافه شود، پیشتر از حقابه داران اصفهان برداشت شده و به یزد و چهارمحال و بختیاری و جهت توسعه صنایعی همچون ذوب آهن و فولاد واگذار شده است.

عضو هیئت علمی منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به این که اگر 150 میلیون مترمکعب در قالب این پروژه به اصفهان برسد تقریبا یک ششم آبی ست که از حقابه داران اصفهان برداشت شده است، گفت: در حالی که دولت مقدار قابل توجهی از حقابه های کشاورزان را برای بخش های دیگر مانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان از بهشت آباد سودی نمی برد، حقابه خود را می خواهد

اصفهان از بهشت آباد سودی نمی برد، حقابه خود را می خواهد