مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 خرداد 1399 ساعت 01:502020-06-01پزشكي

ربات هایی وسط میدان مبارزه با کرونا


از ابتدای شیوع کرونا ربات هایی برای ضدعفونی کردن بیمارستان و انجام اموری از این دست به کار گرفه شده اند که 5 مورد آنها را در ادامه معرفی می کنیم.

- ، در شرایط اخیر که ویروس کرونا در تمام جهان سرک کشیده و افراد بسیاری به دلیل ابتلا به این ویروس خطرناک جان خود را از دست داده اند، استفاده از ربات ها می تواند راه حل خوبی برای انجام امور باشد.

استفاده از ربات ها به عنوان یکی از زیرمجموعه های پزشکی از راه دور می تواند گسترش کروناویروس را در میان کادر درمان کاهش دهد.

این کار علاوه بر کاهش نیاز به استفاده از تجهیزات محافظتی مانند ماسک، ایمنی کسانی را که در بیمارستان کار می کنند، افزایش می دهد و توانایی ادامه کار را برای آنها فراهم می کند.

1.

سگ های رباتیک شرکت "بوستون داینامیکز"(Boston Dynamics) شرکت "بوستون داینامیکز"(Boston Dynamics)، سگ های رباتیک خود را برای خدمت رسانی طی دوره شیوع کروناویرس، در اختیار بیمارستان ها گذاشته است.

این ربات چهارپا در حال حاضر در حال کمک به کادر درمانی "بیمارستان زنان بریگام"(BWH) است تا با کمک به درمان از راه دور بیماران مبتلا به کروناویروس، خطر ارتباط با ویروس را کاهش دهد.

سگ رباتیک برای انجام دادن وظیفه خود، به یک آی پد مجهز شده که روی آن نصب می شود و به پزشکان امکان می دهد تا با بیماران صحبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربات هایی وسط میدان مبارزه با کرونا

ربات هایی وسط میدان مبارزه با کرونا