مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 19:452020-06-01پزشكي

معتادان کرونا نمی گیرند؟


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با مراقبت از معتادان و ارائه آموزش های صحیح در جهت تغییر رفتار، می توان تا حد زیادی خطرات ناشی از کووید – 19 را در این گروه و در نتیجه افراد جامعه، - ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با مراقبت از معتادان و ارائه آموزش های صحیح در جهت تغییر رفتار، می توان تا حد زیادی خطرات ناشی از کووید – 19 را در این گروه و در نتیجه افراد جامعه، تحت کنترل در آورد.

دکتر سیدمحمد علوی اظهار کرد: مدتی است در فضای مجازی، مطالب خلاف واقع تحت عنوان اثرات دود و قلیان و تریاک و مواد مخدر در پیشگیری از کروناویروس پخش می شود و این گونه القاء می شود که معتادان کرونا نمی گیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، وی با اشاره به مطالعه ای که در این زمینه انجام شده است، گفت: در حال حاضر اغلب کشورهای جهان از جمله کشور ما با بیماری کووید – 19 و مشکلات ناشی از آن روبه رو هستند و در این شرایط، مراکز کاهش آسیب با خدمات سیار، ممکن است تنها راه ارتباطی معتادان با خدمات سلامت باشد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با توجه به این مطالب، طرح غربالگری کووید - 19 در میان معتادان با هدف بررسی میزان شیوع و شناسایی موارد ابتل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتادان کرونا نمی گیرند؟

معتادان کرونا نمی گیرند؟