مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 18:452020-06-01حوادث

رتبه برتر چهارمحال و بختیاری در اطفای حریق جنگل ها


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: در سه سال اخیر کمترین آتش سوزی را در بین استان های کشور داشتیم و همچنین رتبه برتر کشوری در اطفای حریق را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد علی محمدی مقدم ظهر امروز در حاشیه جلسه پیش بینی و عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری گفت: جنگل های چهارمحال و بختیاری در جریان آتش سوزی مناطق زاگرس نشین درگیر حریق نشده اند اما همواره با ایجاد حریق در مناطق تحت مدیریت منابع طبیعی استان با مشکلاتی از قبیل کمبود وسایط نقلیه برای مناطق صعب العبور، کمبود تجهیزات انفرادی و کمبود خودروی اطفای حریق مواجه هستیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با وجود مشکلاتی در تامین تجهیزات برای اطفا حریق داریم، استان چهارمحال و بختیاری در سه سال اخیر کمترین آتش سوزی را در میان استان های کشور داشته و رتبه برتر اطفای حریق را دارا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: 90 درصد از یک میلیون و 400 هزار هکتار عرصه ملی چهارمحال و بختیاری تحت مدیریت منابع طبیعی است و مدیریت این مناطق در زمان های حادثه و بحران با کمک و مشارکت اهالی مناطق میسر است.

این مسؤول تاکید کرد: 90 درصد از آتش سوزی در مناطق جنگلی استان عامل انسانی دارد و برای جلوگیری از بروز حوادث  نیازمند  فرهنگ سازی در بین مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه برتر چهارمحال و بختیاری در اطفای حریق جنگل ها

رتبه برتر چهارمحال و بختیاری در اطفای حریق جنگل ها