مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 18:352020-06-01سياسي

کاهش آسیب های اجتماعی با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان


مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: انتقال عملی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر ، فریبا محمدلو بعدازظهر دوشنبه در جلسه شورای راهبردی بانوان استان با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: با انتقال مناسب فرهنگ ایثار و شهادت از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی در بین جوانان و نوجوانان کاسته می شود.

وی بیان کرد: بانوان در این خصوص نقش پررنگ تری دارند و با تربیت مناسب فرزندان و مدیریت خانواده می توانند در نهادینه شدن این فرهنگ مؤثر باشند.

محمدلو با تاکید بر اجرای برنامه های فرهنگ در خصوص چهلمین سالگرد دفاع مقدس در سال جاری توسط حوزه های بانوان این اقدامات را گامی برای معرفی فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان دانست.

وی گفت: دیدار و مرور زندگی خانواده های شهدا، جانبازان و رزمندگان از جمله برنامه هایی است که می تواند در پرورش روحیه ایثار در بین نسل جوان مؤثر باشد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل نیز در این جلسه از انجام مصاحبه و گردآوری خاطرات مادران شهدا خبر داد.

علی واحد افزود: از سه هزار و 400 مادر شهید یک هزار و 40 مادر در قید حیات هستند که تلاش می کنیم خاطرات آنان را گردآوری و در قالب کتاب به نسل های بعدی انتقال دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آسیب های اجتماعی با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان

کاهش آسیب های اجتماعی با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان