مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 14:302020-06-01اقتصادي

شوک ذوب آهن واسطه گران را غافلگیر کرد


مدیر بازاریابی و فروش داخلی ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه کاهش منطقی و اصولی قیمت پایه محصولات فولادی از رشد بی رویه و افسارگسیخته قیمت ها جلوگیری می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت ذوب آهن، محمدرضا کجباف درباره شوک ذوب اظهار کرد: شرکت ذوب آهن اصفهان برای تنظیم بازار مصرف، جلوگیری از افزایش قیمت ها و جلب رضایت مشتریان با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان نهایی تاکنون مجموعه اقدام هایی را به کار گرفته است.

مدیر بازاریابی و فروش داخلی ذوب آهن اصفهان افزود: ذوب آهن اصفهان نهم خردادماه در اقدامی بی سابقه نامه ای با شماره 19585/99 به همه کارگزاری ها و نهادهای نظارتی بخش ساختمانی ارسال کرد و داوطلبانه قیمت پایه را حدود 420 تومان کاهش دادیم، حال انتظار می رود تولیدکنندگان فولاد کشور در این اقدام ملی مشارکت کنند.

وی هدف این اقدام را جلوگیری از رانت فروش محصولات ساختمانی ناشی از تفاوت بورس کالا و بازار برشمرد و تصریح کرد: اقدام هایی از این قبیل مانع سوء استفاده دلالان از فروش محصولات با قیمت های سرسام آور می شود، امیدوارم همه مصرف کنندگان نهایی از این اقدام  بهره مند شوند.

کجباف یادآور شد: روز شنبه (دهم خردادماه) شاهد بودیم تصمیم ذوب و درپی آن مجتمع فولاد خراسان باوجود همه سنگ اندازی ها و مخالفت های و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک ذوب آهن واسطه گران را غافلگیر کرد

شوک ذوب آهن واسطه گران را غافلگیر کرد