مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 14:202020-06-01پزشكي

احتمال بازگشت و افزایش برخی بیماری های واگیردار قابل پیشگیری با واکسن در کردستان


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: پوشش واکسیناسیون بیماریهای قابل پیشگیری با واکسن در حال کاهش است.

- معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان هشدار داد: احتمال بازگشت و افزایش برخی بیماری های واگیردار قابل پیشگیری با واکسن در کردستان ایسنا/کردستان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان گفت: پوشش واکسیناسیون بیماریهای قابل پیشگیری با واکسن در حال کاهش است.

ابراهیم قادری اظهار کرد: با توجه به اینکه تزریق واکسیناسیون طبق برنامه کشوری در مراکز بهداشتی، سالهاست به خوبی صورت می گیرد و باعث شده است که اپیدمی این بیماری ها از قبیل سرخک و .

در کشور و استان مشاهده نشود، ولی متاسفانه به علت ترس از کرونا، مادران برای واکسن کودکانشان مراجعه نمی کنند.

وی افزود: اگر این روند ادامه داشته باشد، قطعا بروز مجدد بیماری های قابل پیشگیری با واکسن را شاهد خواهیم بود و همه زحماتی که سیستم بهداشتی در طی چندین دهه متحمل شده است، هدر خواهد رفت.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، بیان کرد: از همه مادران عزیز خواهش می کنیم در موعد مقرر برای واکسن کودکانشان به مراکز بهداشتی مراجعه کنند و نگران بیماری کرونا نباشند، چون پرسنل بهداشتی با دقت مسایل کنترل عفونت را رعایت کرده و خطر ابتل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بازگشت و افزایش برخی بیماری های واگیردار قابل پیشگیری با واکسن در کردستان

احتمال بازگشت و افزایش برخی بیماری های واگیردار قابل پیشگیری با واکسن در کردستان