مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 14:052020-06-01پزشكي

عروسی پنهانی در اوج بحران کرونا در هرمزگان!


بدون شک تدبیر مسؤولان در زمینه کرونا امری لازم و ضروری است اما رعایت مردم نیز در این میان نقش مهمی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، همه ما از مسؤولان در شرایط کرونا انتظار اخذ تصمیمات کلیدی برای کاهش ابتلای به کرونا آنهم در شرایط اوج این بحران در استان هرمزگان را داریم اما رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم بخصوص بهداشت فردی می تواند کمک بسیار بزرگی به مهار این بیماری کند.

در شرایطی که کرونا در هرمزگان روز به روز شدت بیشتری می گیرد و طی دو هفته اخیر نیز اوضاع در هرمزگان بحرانی و در وضعیت هشدار قرار گرفته و هر روز بر شمار فوتی های ناشی از کرونا نیز افزوده می شود اما شاهد برگزاری مراسمات عروسی پنهانی در باغ ها و منازل روستایی در شهرهای مختلف استان هستیم.

این مراسمات که در آنها هیچ گونه پروتکل بهداشتی رعایت نمی شود، ازدحام افراد به گونه ای است که احتمال ابتلا به کرونا را شدت می بخشد و برگزارکنندگان مراسمات نیز معمولا والدین عروس و داماد هستند، بر خلاف تمامی هشدارهای دولتی و دستگاه های مختلف دست به برگزاری چنین برنامه هایی می زنند و باور ندارند که ممکن است آغاز زندگی مشترک عزیزان شان موجب گرفتاری و یا مرگ دیگر عزیزان شان شوند! تصاویر متعددی نیز از مراسمات عروسی با حضور انبوهی از مردم در برخی باغات اطراف شهر بندرعبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروسی پنهانی در اوج بحران کرونا در هرمزگان!

عروسی پنهانی در اوج بحران کرونا در هرمزگان!