مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 14:002020-06-01سياسي

308 فرزند دارای پدر خارجی در قزوین شناسنامه ایرانی می گیرند


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: با تصویب آیین نامه اعطای تابعیت، 308 فرزند دارای پدر خارجی در قزوین شناسنامه ایرانی می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، صدیقه ربیعی در این باره گفت: با تصویب آیین نامه اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی و مردان خارجی این امکان فراهم شد تا 308 نفر در استان قزوین بتوانند شناسنامه ایرانی دریافت کنند.

ربیعی افزود: این افراد که هم اکنون بیش از 18 سال سن دارند، پرونده درخواست تابعیت آنها در استانداری قزوین تشکیل شده و با موافقت و تصویب هیئت دولت مبنی بر تصویب آیین نامه اعطای تابعیت می توانند شناسنامه ایرانی بگیرند.

وی تصریح کرد: 607 زن قزوینی با اتباع خارجی ازدواج کرده اند و فرزندان حاصل از این ازدواج حتی در صورت فوت و طلاق مادر می توانند تابعیت ایرانی گرفته و از تمام خدمات اجتماعی و سیاسی برخوردار شوند.

ربیعی یادآور شد: تصویب آیین نامه برای اعطای تابعیت به فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با همسران خارجی یکی از اقدامات و دستاوردهای دولت است که در این راه تلاش زیادی از سوی مسئولان انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

308 فرزند دارای پدر خارجی در قزوین شناسنامه ایرانی می گیرند

308 فرزند دارای پدر خارجی در قزوین شناسنامه ایرانی می گیرند