مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 12:252020-06-01سياسي

رفع موانع ایجاد شهرک صنعتی پوشاک در آزادراه تهران_قم در دستور کار قرار گرفت


مهمترین موضوع در ایجاد این شهرک حفظ اراضی کشاورزی پیرامون است که بایستی مورد توجه قرار گیرد زیرا کشاورزی در ری بعنوان یک اولویت است.

- رفع موانع برای ایجاد شهرک صنعتی پوشاک در آزادراه تهران_قم در دستور کار قرار گرفت ایسنا/تهران فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مهمترین موضوع در ایجاد این شهرک حفظ اراضی کشاورزی پیرامون است که بایستی مورد توجه قرار گیرد زیرا کشاورزی در ری بعنوان یک اولویت است.

حسین توکلی کجانی عصر دوشنبه 12 خرداد در بازدید از محل احداث شهرک صنعتی پوشاک در بخش فشافویه گفت: در سنوات گذشته شهرک صنعتی پوشاک در اراضی بخش فشافویه شهرستان ری و در حاشیه آزادراه تهران_قم جانمایی شده و مجوزهای لازم از دستگاه های مختلف اخذ شده بود اما بدلیل اختلافاتی بین سازمان جهاد کشاورزی و شرکت شهرک های صنعتی استان تهران، آغاز عملیات اجرایی این پروژه با مشکل مواجه شده بود که در راستای تحقق شعار جهش تولید رفع مشکلات این شهرک در دستورکار قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی بازدید میدانی از محل جانمایی ایجاد شهرک صنعتی پوشاک در آزادراه تهران_قم و بررسی مسائل و موضوعات پیرامون این شهرک با حضور معاون امور اقتصادی استانداری تهران، مقرر شد میزان و نوع کاربری ها، اشتغال و حریم این شهرک مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه به استانداری تهران برای تصمیم گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع ایجاد شهرک صنعتی پوشاک در آزادراه تهران_قم در دستور کار قرار گرفت

رفع موانع ایجاد شهرک صنعتی پوشاک در آزادراه تهران_قم در دستور کار قرار گرفت