مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 10:552020-06-01سياسي

ویژه برنامه«مرثیه آفتاب» از سیمای مرکز زنجان پخش می شود


همزمان با سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و قیام خونین15 خرداد، ویژه برنامه«مرثیه آفتاب» از سیمای مرکز زنجان پخش می شود.

- زنجان-همزمان با سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و قیام خونین15 خرداد، ویژه برنامه مرثیه آفتاب از سیمای مرکز زنجان پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیمای مرکز زنجان، همزمان با سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی و قیام خونین 15 خرداد، صداو سیمای مرکز زنجان ویژه برنامه هایی را آماده پخش کرد.

مرثیه آفتاب عنوان ویژه برنامه گفت و گو محورشبکه اشراق است که با حضور کارشناسان حوزه های علمی و سیاسی ضمن شناخت بهتر اندیشه های امام خمینی (ره) به بررسی برکات انقلاب اسلامی و نهضت امام در تغییر سیاست ابرقدرتها و شکل گیری جبهه جهانی مقاومت علیه استعمار می پردازد.

این برنامه در دو قسمت 50 دقیقه ای در تاریخ 13 و 14 خردادماه از ساعت 22 پخش خواهد شد.

همچنین در برنامه شاهدان انقلاب که ساعت 22 روز پنجشنبه پخش می شود، محورهای علل و عوامل شکل گیری قیام 15 خرداد، نقش امام خمینی (ره) در مدیریت سیاسی و اعتقادی این قیام، نقش مردم در قیام و آمار شهدای این قیام، پیامدها، آثار و برکات قیام 15 خرداد با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه«مرثیه آفتاب» از سیمای مرکز زنجان پخش می شود

ویژه برنامه«مرثیه آفتاب» از سیمای مرکز زنجان پخش می شود