مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 10:552020-06-01بين الملل

افزایش فشارها به عربستان برای آزاد کردن شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز


یک لابی گری دو میلیون دلاری در آمریکا و مطرح شدن طومارهایی از جانب چند قانونگذار اروپایی فشارها را بر عربستان به منظور آزاد کردن شاهزاده ای که بالغ بر دو سال در این کشور بدون دریافت هیچگونه اتهامی زندانی بوده، - یک لابی گری دو میلیون دلاری در آمریکا و مطرح شدن طومارهایی از جانب چند قانونگذار اروپایی فشارها را بر عربستان به منظور آزاد کردن شاهزاده ای که بالغ بر دو سال در این کشور بدون دریافت هیچگونه اتهامی زندانی بوده، افزایش داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، بازداشت شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز و پدرش از ژانویه 2018 تا کنون در راستای عملیات سرکوبی است که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان نه تنها علیه رقبای بالقوه خود بلکه علیه چهره هایی که در ظاهر قدرت او را به چالش نمی کشند به راه انداخت.

این بازی قدرت خطرناک در عین حال اعضای خانواده سعد الجبری، مشاور بن نایف، وزیر کشور و ولیعهد سابق که همراه با اسرار دولتی مهمی به کانادا گریخت هم درگیر کرده است.

با این حال بعیدترین هدف این کمپین شاهزاده سلمان 37 ساله است؛ کسی که در دانشگاه سوربن فرانسه درس خوانده و به چند زبان مسلط است اما هیچ بلندپروازی سیاسی در ظاهرنشان نداده و به خاطر حمایتهای مالی اش از پروژه های توسعه در کشورهای فقیر از او به عنوان چک سفید امضای متحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فشارها به عربستان برای آزاد کردن شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز

افزایش فشارها به عربستان برای آزاد کردن شاهزاده سلمان بن عبدالعزیز