مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 10:352020-06-01ورزشي

انتخابات هیئت هاکی استان همدان با یک کاندیدا برگزار شد


انتخابات هیئت هاکی همدان با انصراف یک کاندیدا و باقی ماندن تنها یک کاندیدا در حالی که با حاشیه هایی همراه بود برگزار و حسین ترابی با کسب 12 رای از 14 رای ماخوذه رییس این هیئت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انتخابات هیئت هاکی استان همدان ظهر دوشنبه با حضور رییس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد.

ساعاتی قبل از برگزاری این انتخابات علی ثقفی کاندیدای این انتخاب در مصاحبه ای انصراف خود را اعلام و علت استعفای خود را دخالت رییس فدراسیون هاکی در این انتخابات عنوان و اظهار کرد: این رقابت سالم نیست و از وزارت ورزش درخواست دارم بر نحوه انتخابات هیئت های شهرستانی نظارتی جدی انجام دهند.

وی گفت: طبق قوانین انتخابات مجامع؛ سرپرست یک هیئت ورزشی نباید از کاندیداهای هیئت باشد تا دخل و تصرفی در آرا نداشته باشد اما در هیئت هاکی همدان حسین ترابی بعد از رییس قبلی هیئت هاکی به عنوان سرپرست انتخاب شد که این موضوع تخلف محسوب می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز پیش از آغاز رأی گیری در مجمع گفت: امیدواریم با اتحاد و همدلی هیئت هاکی استان همدان بتواند همچون سال های دور جایگاه اصلی خود را در کشور به دست بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات هیئت هاکی استان همدان با یک کاندیدا برگزار شد

انتخابات هیئت هاکی استان همدان با یک کاندیدا برگزار شد