مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 10:102020-06-01سياسي

بروکراسی اداری کمر تولید را شکسته است/ترمیم وضعیت معیشت مردم ضرورت دارد


بروکراسی اداری موجب می شود واردکنندگان و تولیدکنندگان نتوانند مواد اولیه مورد نیاز تولید را وارد کنند و مواد اولیه ماه ها در گمرکات کشور معطل می ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدعلی موسوی با بیان اینکه رسیدگی به معیشت مردم باید در اولویت کاری مجلس یازدهم قرار گیرد، اظهار داشت:  از آنجا که کشور با جنگ اقتصادی دست و پنجه نرم می کند مجلس باید ایجاد اشتغال و تولید را در راس کار خود قرار دهد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفع موانع تولید از وظایف اصلی مجلس شورای اسلامی است، افزود: بروکراسی اداری و موانع بسیاری پیش روی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران برای ایجاد یک مرکز تولیدی است و دست آن ها را به شدت بسته است، لذا مجلس باید قوانین دست و پا گیر و متناقض را برطرف کند.

وی با اعتقاد به اینکه رفع بیکاری، ترمیم وضعیت معیشت مردم و به کار افتادن چرخه تولید باید اولویت مجلس و دیگر قوا و دستگاه ها باشد، ادامه داد: مجلس یازدهم به پرونده گرانی کالاهای اساسی ورود خواهد کرد و دولت باید پاسخگوی شرایط کنونی در این حوزه باشد.

موسوی همچنین روان سازی مقررات را یکی از مولفه های جهش تولید دانست و افزود: تولیدکنندگان نباید در پیچ و خم قوانین و مقررات متعدد گیر افتاده و با آن دست و پنجه نرم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروکراسی اداری کمر تولید را شکسته است/ترمیم وضعیت معیشت مردم ضرورت دارد

بروکراسی اداری کمر تولید را شکسته است/ترمیم وضعیت معیشت مردم ضرورت دارد