مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 10:052020-06-01سياسي

راه نجات کشور ترویج اندیشه های امام خمینی(ره) است


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه گفت: راه امام خمینی(ره) راه نجات این کشور است و فقط با روحیه اخلاص و ایمان به خدا می توان اندیشه های امام را ترویج کرد.

- ایسنا/مرکزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوه گفت: راه امام خمینی(ره) راه نجات این کشور است و فقط با روحیه اخلاص و ایمان به خدا می توان اندیشه های امام را ترویج کرد.

حجت الاسلام مهدی محمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امام راحل چه در شکل گیری نهضت و دوران مبارزات و چه پس از پیروزی انقلاب اسلامی جز به سعادت و پیشرفت این ملت و دفاع از محرومان نیندیشید و عمل نکرد.

وی افزود: امام توانست با طاغوت ها و فرعون های زمانه غلبه کند و دل مستضعفان را به نور امید روشن سازد و جهان اسلام را به حرکت درآورد و بـه دنیا بـفهماند که انسان کامل شدن، علی وار زیستن و تا نزدیکی مرزهای عصمت پیش رفتن ، افسانه و رویا نیست.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه اخـلاص بـا تـمـام زنـدگـی امـام راحل عـجـیـن شـده بـود، اظهار کرد: تـمـام کـارهـای او بـا نـام و یـاد خـدا شکل می گرفت و جز رضای محبوب به چیزی نمی اندیشید.

آنـچـه مـا را از آن بـدبـخـتی های گذشته به اقتدار کنونی رسانده است همان اخلاص امام بود و اگر بخواهیم باز هم پیروز و سربلند بـاشـیـم باید همین راه را که رمز پیروزی بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه نجات کشور ترویج اندیشه های امام خمینی(ره) است

راه نجات کشور ترویج اندیشه های امام خمینی(ره) است