مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 10:002020-06-01سياسي

برپایی چادر در مراکز گردشگری چهارمحال و بختیاری ممنوع است


رییس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس درچهارمحال و بختیاری گفت: برپایی چادر توسط مسافران در مراکز گردشگری، پارک ها و فضای سبز چهارمحال و بختیاری ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی درخشان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سیزدهمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا بیان کرد: این نشست با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و اعضای ستاد و گروه های بسیجی و مردمی با محوریت تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری کووید 19 در استان برگزار شد و تدابیر لازم برای بازگشایی دانشگاه ها اندیشیده شد.

وی با اشاره به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا بیان کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو، تمامی مراکز خدماتی از ارائه خدمات به گردشگران و مسافرانی که سفر به مناطق تفریحی و گردشگری این استان را برای گذراندن تعطیلات پیش رو انتخاب کرده اند معذور هستند.

رییس کمیته اطلاع رسانی مقابله با کرونا ویروس در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مراکز آموزشی آزاد، مراکز ترک اعتیاد با 25 درصد ظرفیت این مراکز و رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی ایمن بین افراد بازگشایی می شود.

وی تاکید کرد: برپایی ایستگاه های بازرسی و کنترل ضمن غربالگری افرادی که قصد ورود به شهرستان را دارند ضروری است و از ورود افراد مشکوک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی چادر در مراکز گردشگری چهارمحال و بختیاری ممنوع است

برپایی چادر در مراکز گردشگری چهارمحال و بختیاری ممنوع است