مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 09:402020-06-01فرهنگي

625 اثر به جشنواره مطبوعات مازندران ارسال شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از ارسال 625 اثر به جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاههای خبری و تحلیلی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس زارع ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه آیین اختتامیه جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تحلیلی مازندران در روز 13 خرداد برگزار می شود، گفت: 625 اثر در 13 بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از مجموع این آثار، افراد حائز رتبه اول تا سوم مشخص شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: رعایت الزامات و محدودیت های ستاد ملی مبارزه با کرونا سبب شد تا نتوانیم اختتامیه هشتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان را به صورت ویژه و گسترده تر برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: خبرنگاران استان در 13 بخش اصلی و دو بخش ویژه با ارسال 625 اثر با یکدیگر رقابت کردند که در مجموع در 12 بخش، آثار برگزیده از سوی داوران انتخاب شدند.

همچنین در این جشنواره بخشی ویژه با عنوان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز جای گرفته که از استقبال اصحاب قلم برخوردار شد.

وی اذعان داشت: این جشنواره با همکاری، خانه مطبوعات و اداره کل مطالعات و برنامه ریزی معاونت مطبوعاتی در قالب یک سامانه جامع برگزار و داوران منتخب اداره کل مطالعات، به صورت متمرکز داوری آثار رسیده را بر عهده داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

625 اثر به جشنواره مطبوعات مازندران ارسال شد

625 اثر به جشنواره مطبوعات مازندران ارسال شد