مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 08:352020-06-01پزشكي

درس هایی که کرونا به ما آموخت


معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی معتقد است: کروناویروس به ما آموخت که تنها ابزارآلات و زیرساخت ها تنها نمی توانند در ریشه کنی کرونا موثر باشد بلکه برقراری ارتباط و همراهی مردم نقش غیرقابل انکاری در موفقیت هر طرحی است.

- علیرضا رییسی 12خردادماه در آیین گسترش کشوری برنامه هرخانه یک پایگاه سلامت با حضور ویدئو کنفرانسی نمکی ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در سالن همایش های زکریا رازی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان اظهار کرد: با ایده ناب طرح هرخانه یک پایگاه سلامت که از سوی وزیر بهداشت ارایه شد، روز تاریخی و بزرگی در بهداشت و سلامت مردم حاصل شد.

وی خاطر نشان کرد: مدافعان سلامت نشان دادند که با تکیه براعتقادات ملی و مذهبی ، دانش و توانمندی و استفاده از زیرساخت ها که نتیجه تلاش پیشکسوتان عرصه سلامت است، برای مقابله با هر ویروس و بیماری فراگیر در کشور آمادگی دارند.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت ادامه داد: مردم عزیزمان برای مقابله با کرونا ویروس خوش درخشیدند و بکارگیری سیستم درست بهداشتی، نتیجه همدلی و جاگذاری دقیق بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس هایی که کرونا به ما آموخت

درس هایی که کرونا به ما آموخت