مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 08:302020-06-01حوادث

اعضای باند سارقان مسلح دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای شش نفره باند سرقت مسلحانه بانک در عملیات مشترک پلیس ساوه و قم در یکی از روستاهای شهرستان ساوه خبر داد و گفت: - اعضای این باند به دو فقره سرقت بانک در ساوه و سرقت اخیر طلافروشی در قم اعتراف کردند.

براساس اعلام پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح این خبر گفت: از سال گذشته با وقوع دو سرقت مسلحانه از دو شعبه بانک در سطح شهرستان ساوه، تحقیقات تخصصی کارآگاهان در پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: از چند روز قبل با وقوع سرقت یک طلافروشی در شهرستان قم و با همکاری انجام شده با کارآگاهان پلیس این استان، سرنخ هایی از محل مخفیگاه سارقان در یکی از روستاهای شهرستان ساوه به دست آمد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با حضور تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم و با همکاری کارآگاهان پلیس شهرستان ساوه، مخفیگاه سارقان شناسایی و هر شش نفر اعضای این باند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در این عملیات چهار قبضه سلاح و تعداد 23 عدد فشنگ جنگی در بازرسی از مخفیگاه سارقان کشف و دستگیر شدگان با توجه به نیابت قضایی به استان قم انتقال داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای باند سارقان مسلح دستگیر شدند

اعضای باند سارقان مسلح دستگیر شدند