مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 08:202020-06-01سياسي

استفاده ازظرفیت فضای مجازی برای برگزاری مراسم ارتحال امام (ره)


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، گفت: امسال محوریت برنامه های بزرگداشت 14 و 15 خرداد بر انجام فعالیت هایی در فضای مَجازی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،حجت الاسلام محمد رضایی در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ه) و شهدای 15 خرداد اظهارداشت: امسال با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا، برنامه های سالروز رحلت امام در سراسر کشور متفاوت از سال های قبل برگزار خواهد شد.

ویبیان داشت: به رغم استقبالی که مردم برای تشرف به مرقد امام خمینی(ره) نشان داده اند اما برای حفظ سلامتی آنها، هیچ برنامه ای برای اعزام به حرم امام نداریم، اما برنامه هایی برای ابراز ارادت و احساسات مردم نسبت به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، خواهیم داشت.

رضایی با بیان اینکه محوریت برنامه های امسال سالروز رحلت امام(ره) فضای مجازی خواهد بود، گفت: با تشکیل کمیته فضای مجازی، تلاش خواهیم کرد تا از این فضا اندیشه های امام در مسائل مختلف به ویژه حوزه خانواده نشر داده شود.

وی اضافه کرد: بخشی از وصیت نامه و سخنرانی های امام در قالب مباحث انتشاراتی پیش بینی شده و همچنین از فضای مطبوعات و رسانه ها در این باره استفاده خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده ازظرفیت فضای مجازی برای برگزاری مراسم ارتحال امام (ره)

استفاده ازظرفیت فضای مجازی برای برگزاری مراسم ارتحال امام (ره)