مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-01سياسي

احداث نیروگاه بیوگاز در چالوس/ پسماند در اولویت شهرداری ها نیست


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: نیروگاه بیوگاز ویژه مدیریت پسماند کشتارگاهی در چالوس احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد محمدی تاکامی پیش ازظهر دوشنبه در جلسه کارگروه راهبردی مدیریت پسماند استان با اشاره به اینکه نیروگاه بیوگاز در چالوس اجرا می شود، افزود: این طرح از سال های قبل بین شهرداری چالوس و یک شرکت سوئدی قرارداد منعقد شده است.

وی با بیان اینکه این قرارداد در زمان خود فرایند اداری و مالی را طی نکرده است، افزود: علی رغم اینکه استعلام هایی درباره شرکت صورت گرفت و مورد تأیید قرار گرفته بود اما قرارداد به دلیل طی نکردن مراحل اداری با مشکلات مواجه شده است.

وی ادامه داد: به دلیل آن در شهرستان نوشهر دارای زباله سوز هستیم، اجرای این طرح چندان در چالوس لازم نبود و در نهایت قرار شد، پسماند کشتارگاه به نیروگاه چالوس هدایت شود و با این شرط برای ساخت آن موافقت شده است.

محمدی تاکامی یادآور شد: درصورت اینکه کارگروه با کلیات طرح موافقت کند، نسبت به عقد قرارداد برای ساخت نیروگاه بیوگاز در چالوس اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه روزانه 70 تا 100 تن زباله در چالوس تولید می شود، گفت: احداث نیروگاه زباله سوز در حل مشکل زباله در این منطقه مؤثر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث نیروگاه بیوگاز در چالوس/ پسماند در اولویت شهرداری ها نیست

احداث نیروگاه بیوگاز در چالوس/ پسماند در اولویت شهرداری ها نیست