مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 07:052020-06-01دانش

روند بازگشایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشریح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی درباره بازگشایی و برگزاری امتحانات این دانشگاه گفت: - معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: طبق برنامه کلی اولویت حضور با دانشجویان ترم های اخر و ماقبل اخر در تمام مقاطع تحصیلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی درباره بازگشایی و برگزاری امتحانات این دانشگاه گفت: کلیات نحوه بازگشایی دانشگاه علوم پزشکی شهد بهشتی به تصویب رسیده است بر این اساس آموزش حضوری به صورت تدریجی از 17 خرداد ماه 99 آغاز خواهد کرد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: طبق برنامه کلی اولویت حضور با دانشجویان ترم های اخر و ماقبل اخر در تمام مقاطع تحصیلی است.

احتمالا این دسته از دانشجویان در هفته اول یا هفته دوم وارد دانشگاه خواهند شد.

وی اظهار کرد: عمده دانشجویان این دانشگاه همچنان به صورت مجازی آموزش دریافت خواهند کرد.

تمام دروس تئوری که می تواند به صورت آموزش مجازی برگزار شود و تا الان هم به صورت مجازی بوده اند همچنان به صورت مجازی ادامه پیدا خواهند کرد، به خصوص برای دانشجویان ترم های یک تا چهار که عمده دروس آن ها به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند بازگشایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشریح شد

روند بازگشایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشریح شد