مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 06:302020-06-01فرهنگي

واکنش خانم بازیگر به قتل دردناک رومینا اشرفی


اگر «رومینا» و پدرش آموزش تئاتر دیده بودند، شاید یاد می گرفتند با وجود تمام اختلاف سلیقه ها درکنار یکدیگر زندگی و نظر مخالف خود را تحمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، این هنرمند در پی فاجعه قتل رومینا ادامه داد: مسلما هنری مانند تئاتر به دلیل ابعاد تربیتی و آموزشی خود باید در تمام شهرها و روستاهای ما وجود داشته و اصلا جزو برنامه درسی کودکان و نوجوانان ما باشد که اگر چنین بود، چه بسا کمتر شاهد فجایعی مانند قتل تلخ رومینا می بودیم.

رشیدی که سال هاست در حوزه تئاتر و فیلم کودک و نوجوان فعالیت می کند، تاکید کرد: این را باید از ذهن مان بیرون بیاوریم که آموزش تئاتر به معنی پرورش هنرمند است چراکه تئاتر وسیله ای است برای اینکه کودک یا نوجوان بتواند احساسات و عواطف خود را تخلیه کند، یاد بگیرد حرف خود را به درستی بر زبان آورد، سخن دیگران را هم گوش بدهد و زندگی در گروه را بیاموزد.

این بازیگر ابراز تاسف کرد و گفت: اگر رومینا و پدرش آموزش تئاتر دیده بودند، شاید یاد می گرفتند با وجود تمام اختلاف سلیقه ها درکنار یکدیگر زندگی و نظر مخالف خود را تحمل کنند زیرا یکی از مهم ترین کارکردهای تئاتر، زندگی گروهی است و این چیزی است که بسیاری از ما توانایی آن را نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش خانم بازیگر به قتل دردناک رومینا اشرفی

واکنش خانم بازیگر به قتل دردناک رومینا اشرفی