مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:502020-06-01سياسي

شهر کرمان همچنان با کمبود فضای آموزشی روبروست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمان، افزایش سالیانه تعداد دانش آموزان بدلیل مهاجرت خانوارها از روستاها و شهرهای کوچک به شهر کرمان و افزایش سالیانه فضاهای آموزشی با قدمت بالا را از عمده دلایل کمبود فضای آموزشی شهر کرمان برشمرد.

- ایسنا/کرمان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمان، افزایش سالیانه تعداد دانش آموزان بدلیل مهاجرت خانوارها از روستاها و شهرهای کوچک به شهر کرمان و افزایش سالیانه فضاهای آموزشی با قدمت بالا را از عمده دلایل کمبود فضای آموزشی شهر کرمان برشمرد.

علی سلاجقه در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کرمان با اشاره به اقدامات صورت گرفته خوب و مناسب در بحث حل مشکل کمبود فضاهای آموزشی در شهر کرمان گفت: به رغم تمامی اقدامات صورت پذیرفته و ساخت و سازهای انجام شده در افزایش فضاهای آموزشی، شهر کرمان هنوز با کمبود فضای آموزشی مورد نیاز برای دانش آموزان مواجه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرمان، افزایش سالیانه تعداد دانش آموزان بدلیل مهاجرت خانوارها از روستاها و شهرهای کوچک به شهر کرمان و افزایش سالیانه فضاهای آموزشی با قدمت بالا را از عمده دلایل کمبود فضای آموزشی شهر کرمان برشمرد و با مهم خواندن بحث کیفیت آموزش در کنار کمیت فضاهای آموزشی اظهار کرد: شهر کرمان در قیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر کرمان همچنان با کمبود فضای آموزشی روبروست

شهر کرمان همچنان با کمبود فضای آموزشی روبروست