مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:502020-06-01سياسي

واکنش شهرداری گوراب زرمیخ به انتشار تصاویر سگ کشی


شهرداری گوراب زرمیخ شهرستان صومعه سرا نسبت به فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سگ کشی توسط پرسنل این سازمان واکنش نشان داد.

- رشت- شهرداری گوراب زرمیخ شهرستان صومعه سرا نسبت فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سگ کشی توسط پرسنل این سازمان واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در روزهای گذشته انتشار فیلمی از دفن چند قلاده سگ توسط کارگران شهرداری گوراب زرمیخ از توابع شهرستان صومعه سرا در فضای مجازی دوستداران حیوانات به این موضوع واکنش نشان داده و خواستار پاسخگویی مسئولان مربوطه در این زمینه شدند.

در همین راستا شهردار گوراب زرمیخ در گفتگویی در این رابطه با اشاره به حمله چند قلاده سگ ولگرد به اهالی منطقه گوراب زرمیخ و زخمی شدند دو نفر، اظهار کرد: تعدادی از ساکنان شهر گوراب زرمیخ خواستار رسیدگی و پیگیری شهرداری این شهر نسبت به این موضوع شدند.

عبدالرضا فرج زاده با بیان اینکه در همین راستا با هماهنگی اداره حفاظت محیط زیست، دامپزشکی و فرمانداری صومعه سرا، مقرر شد این سگ ها زنده گیری شوند، افزود: پس از زنده گیری چهار قلاده سگ بیمار که دو قلاده به دلیل تصادف با خودرو مجروح و بد حال بودند با تزریق دارویی مجاز به صورت تدریجی و بدون درد معدوم سازی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش شهرداری گوراب زرمیخ به انتشار تصاویر سگ کشی

واکنش شهرداری گوراب زرمیخ به انتشار تصاویر سگ کشی