مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:502020-06-01بين الملل

سفیر آمریکا: تحریم های ما علیه حزب الله لبنان احتمالا حامیانش را هم دربربگیرد


سفیر آمریکا در بیروت تاکید کرد، تحریم های جدید کشورش حزب الله لبنان را هدف قرار می دهند اما این تحریم ها شامل افراد حامی این حزب نیز خواهد شد.

- سفیر آمریکا در بیروت تاکید کرد، تحریم های جدید کشورش حزب الله لبنان را هدف قرار می دهند اما این تحریم ها شامل افراد حامی این حزب نیز خواهد شد.

همچنین بسته ای جدید از تحریم ها اول ژوئن وارد مرحله اجرایی می شود که شامل قاتلان غیرنظلامیان در سوریه نیز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، دوروتی شیا، سفیر آمریکا در بیروت در مصاحبه ای با شبکه ماهواره ای او.

تی.

وی در پاسخ به سوالی درباره نقش ریاض سلامه، رییس بانک مرکزی لبنان که پیش از این درباره او گفته بود، در جامعه مالی بین الملل از اعتبار بالایی برخوردار است اظهار کرد: درست نیست برای فرار از مسؤولیت فروپاشی اقتصادی لبنان، یک فرد یا یک موسسه قربانی شود.

وی درباره تمایل آمریکا به فروپاشی اقتصادی لبنان گفت: این ها ادعا هستند و ظرف روزهای آینده کمک جدیدی را جهت حمایت از برخی بورسیه های تحصیلی برای دانشجویان دانشگاه آمریکایی در بیروت و دانشگاه لبنانی - آمریکایی اعلام خواهیم کرد.

شیا گفت: آمریکا هنوز در حال ارزیابی کابینه ای است که با حمایت حزب الله تشکیل شده که در لیست سازمان های تروریستی کشور ما قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر آمریکا: تحریم های ما علیه حزب الله لبنان احتمالا حامیانش را هم دربربگیرد

سفیر آمریکا: تحریم های ما علیه حزب الله لبنان احتمالا حامیانش را هم دربربگیرد