مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-01اقتصادي

روستا منبع مولد پویا در اقتصاد


روستاها همواره به عنوان منبع مولد پویا از چرخه اقتصاد کشور به شمار رفته که با تولید و اشتغال خود بخش بزرگی از  چراغ اقتصاد را روشن نگه داشته اند.

- ایسنا/همدان روستاها همواره به عنوان منبع مولد پویا از چرخه اقتصاد کشور به شمار رفته که با تولید و اشتغال خود بخش بزرگی از  چراغ اقتصاد را روشن نگه داشته اند.

امروزه بسیاری از روستاییان که در سال های گذشته بدون هیچ هدف و برنامه ای دل در گرو مهاجرت به شهرها بستند و غیر از سرگردانی اقتصادی برای خود و جامعه در شهرها چیزی نیافتند با توجه به آبادانی و توسعه زیرساخت های روستایی در سال های اخیر این بار در یک انتخاب آگاهانه راه مهاجرت معکوس به دیار خود را در پیش گرفته و برآنند تا روستاهای خود را با حضور خود حیات دوباره بخشیده و روح زندگی را به کالبد روستای خود بدمند.

در این راستا حمایت های مسئولان در بحث تسهیلات اشتغال روستایی، توسعه زیرساخت های روستایی، حمایت های بنیاد برکت و نیز رونق اشتغال های جدید از جمله رونق صنعت سبز گردشگری به فراخور روستاها روند این مهاجرت ها را شتاب بخشیده و بار دیگر بارقه امید را به بسیاری از روستاها به ویژه روستاهای خالی از سکنه که روزی به روستایی متروکه و خاموش مبدل شده بودند، تزریق کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستا منبع مولد پویا در اقتصاد

روستا منبع مولد پویا در اقتصاد