مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:002020-06-01فرهنگي

پیش بینی حضور 100 هزار اصفهانی دربخش الکترونیک جشنواره رضوی


سرپرست اداره کل کتابخانه های استان اصفهان گفت: با تمدید مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، پیش بینی می شود استان اصفهان به آمار 100 هزار نفر در بخش الکترونیک دست یابد.

- امیر هلاکویی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تمدید مهلت شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی اظهار داشت: با توجه به استقبال شرکت کنندگان مهلت ثبت نام در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا پایان تیرماه 1399 تمدید شد.

وی افزود: تاکنون بیش از 60 هزار و 291 نفر در گروه های سنی مختلف کودک، نوجوان و بزرگسال در بخش الکترونیک این جشنواره شرکت کردند.

سرپرست نهاد کتابخانه های عمومی استان اصفهان تصریح کرد: دو هزار و 289 نفر در قالب نقاشی، 57 نفر در قالب روزنامه کتاب، یک هزار و 249 نفر در قالب داستانک نویسی، 687 نفر در مسابقات چهار گزینه ای، 58 نفر پویش کتابخوانی و دو هزار و 911 نفر هم در پویش فردی شرکت کردند.

پیش بینی شرکت 100 هزار اصفهانی در جشنواره رضوی وی اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کتابخانه ها، استان اصفهان همچون سال های گذشته با استقبال از دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش الکترونیک با رشد 50 درصدی همراه بوده است.

هلاکویی ابراز امیدواری کرد: تا پایان مهلت دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی پیش بینی می شود در بخش الکترونیک، استان اصفهان به رکورد صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی حضور 100 هزار اصفهانی دربخش الکترونیک جشنواره رضوی

پیش بینی حضور 100 هزار اصفهانی دربخش الکترونیک جشنواره رضوی