مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:002020-06-01بين الملل

فلسطینی ها پیکر جوان معلول را در قدس اشغالی تشییع کردند


مراسم گسترده همراه با خشم در یکشنبه شب برای تشییع پیکر شهید ایاد الحلاق، مریض مبتلا به اوتیسم که به ضرب گلوله پلیس اشغالگر به شهادت رسید، برگزار شد.

- مراسم گسترده همراه با خشم در یکشنبه شب برای تشییع پیکر شهید ایاد الحلاق، مریض مبتلا به اوتیسم که به ضرب گلوله پلیس اشغالگر به شهادت رسید، برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه الجزیره، مراسم تشییع جنازه پس از تحویل پیکر از مقابل بیمارستان المقاصد آغاز شد و تشییع کنندگان به منزل پدر و مادر او و خواهرش رفتند تا سپس مراسم تدفین را برگزار کنند این در حالی است که تدابیر شدید امنیتی از سوی نیروهای اشغالگر در اطراف منطقه الصوانه و منزل خانواده او اجرا شده بود.

پس از آنکه نیروهای اشغالگر درخواست خانواده الحلاق برای تشییع جنازه او در محوطه مسجد الاقصی را رد کردند صدها تن از مردم قدس نماز میت را برای شهید الحلاق در مقابل باب الاسباط در پشت دیوارهای منطقه قدیمی قدس اقامه کردند.

کالبد شکافی شهید الحلاق نیز نشان داد که گفته های نیروی پلیس اسراییل عامل قتل مبنی بر اینکه پایین تنه او را هدف قرار داده بود، دروغ است و او با اصابت دو گلوله از میان هفت گلوله شلیک شده به مرکز بدنش، جان خود را از دست داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطینی ها پیکر جوان معلول را در قدس اشغالی تشییع کردند

فلسطینی ها پیکر جوان معلول را در قدس اشغالی تشییع کردند