مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 02:452020-05-31سياسي

آلبوم «از یاد رفته» منتشر شد/ دو سلیقه متفاوت در موسیقی ملی


آلبوم «از یاد رفته» با آهنگسازی و تنظیم مزدا انصاری و خوانندگی ایمان بینش پژوه و وحید احمدی در ژانر موسیقی ملی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

- آلبوم از یاد رفته با آهنگسازی و تنظیم مزدا انصاری و خوانندگی ایمان بینش پژوه و وحید احمدی در ژانر موسیقی ملی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مزدا انصاری آهنگساز موسیقی ایرانی در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود آلبوم از یاد رفته را به خوانندگی ایمان بینش پژوه و وحید احمدی در دو بخش ماهور و ابوعطا منتشر کرد.

وعده خوبان با ترانه کریم فکور و آهنگسازی اکبر محسنی، امید سحر با ترانه عماد خراسانی و تک نوازی ویولن بابک شهرکی، ره عشق با شعر ابوسعید ابوالخیر و حسین گل گلاب و ملودی علینقی وزیری، مرکب آرزو با شعر ابوسعید ابوالخیر و تک نوازی پیانو مزدا انصاری، از یاد رفته با ترانه بیژن ترقی و آهنگسازی نصرالله زرین پنجه، اشک و آه با ترانه رهی معیری و آهنگسازی مرتضی محجوبی، راز ستاره با شعر جلال الدین همایی و تک نوازی پیانو مزدا انصاری و شمع طوفان با شهر محمد حسین شهریار و آهنگسازی مزدا انصاری اسامی آثاری هستند که در این آلبوم منتشر شده است.

بابک شهرکی نوازنده ویولن، علی رحیمی نوازنده تمبک، مزدا انصاری نوازنده پیانو گروه نوازندگان بخش ماهور و ارسلان کامکار نوازنده ویولن و ویولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلبوم «از یاد رفته» منتشر شد/ دو سلیقه متفاوت در موسیقی ملی

آلبوم «از یاد رفته» منتشر شد/ دو سلیقه متفاوت در موسیقی ملی