مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 02:452020-05-31اجتماعي

اجرای سیستم شماره دهی در مراکز تعویض پلاک کرمانشاه/ کاهش تجمع در این مراکز


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از افزایش غرفه های تعویض پلاک در مرکز تعویض پلاک کرمانشاه خبر داد وافزود: از چند روز پیش نیز سیستم شماره دهی در این مراکز به اجرا درآمده است.

- اجرای سیستم "شماره دهی" در مراکز تعویض پلاک کرمانشاه/ کاهش تجمع در این مراکز ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از افزایش غرفه های تعویض پلاک در مرکز تعویض پلاک کرمانشاه خبر داد وافزود: از چند روز پیش نیز سیستم "شماره دهی"در این مراکز به اجرا درآمده است.

سرهنگ فضل الله شیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شلوغی بیش از حد مراکز تعویض پلاک استان در هفته های اخیر و خطر شیوع کرونا، گفت: در همین راستا طرح های مختلف از جمله طرح زوج و فرد در این مراکز به اجرا درآمد که چندان کارساز نبود و لغو شد.

وی افزود: طرح های دیگری هم از جمله افزایش ساعت کاری این مراکز در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون مراکز تعویض پلاک استان از ساعت 8 صبح تا ساعت 18 فعال هستند.

شیری تصریح کرد: همچنین از دو روز پیش سیستم شماره دهی در این مراکز به اجرا درآمده، به اینصورت که کارشناس مربوط از خودرو بازدید کرده و سپس بر اساس شماره پلاک و شماره ملی مراجعه کننده نوبت می دهد و این نوبت قابل فروش یا قابل تعویض نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سیستم شماره دهی در مراکز تعویض پلاک کرمانشاه/ کاهش تجمع در این مراکز

اجرای سیستم شماره دهی در مراکز تعویض پلاک کرمانشاه/ کاهش تجمع در این مراکز