مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 19:552020-05-31سياسي

پروژه آبرسانی به غیزانیه، 45 تا 50 روز دیگر تکمیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ساعتی قبل در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در بازدید از غیزانیه وعده دادیم تا آبرسانی به هر دو بخش غیزانیه یعنی مشرحات و غیزانیه بزرگ در 45 روز آینده تکمیل می شود.

- استاندار خوزستان با اشاره به تکمیل فاز نخست آبرسانی به غیزانیه تا هفته آینده، گفت: فاز دوم از امروز آغاز شد و روستاهای غیزانیه بین 45 تا 50 روز دیگر به طور کامل آبرسانی می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ساعتی قبل در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در بازدید از غیزانیه وعده دادیم تا آبرسانی به هر دو بخش غیزانیه یعنی مشرحات و غیزانیه بزرگ در 45 روز آینده تکمیل می شود.

وی گفت: همچنان بر تعهد خود پایبند هستیم و برنامه ریزی ما بر اساس 45 روز است که تقریبا 25 تا 27 خرداد ماه می شود؛ البته رییس جمهور روز گذشته دستور دادند که کار سریع تر اجرا شود و اکیپ های بیشتری پروژه را به انجام برسانند.

شریعتی افزود: بعد از این دستور، اقدام کردیم و امیدواریم اوایل هفته آینده یعنی حدودا یک هفته قبل از وعده 45 روز پروژه را در فاز نخست به بهره برداری برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبرسانی به غیزانیه، 45 تا 50 روز دیگر تکمیل می شود

پروژه آبرسانی به غیزانیه، 45 تا 50 روز دیگر تکمیل می شود