مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 19:452020-05-31اجتماعي

تشکیل 10 کمیته تفریحی خدماتی ناجا در هر استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت،  سردار قاسم رضایی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص طرح های سالمسازی دریا در سالن ناجا با بیان اینکه مهمترین مطالبه مردم گیلان، تامین امنیت اجتماعی از سوی متولیان نیروی انتظامی است و اظهار کرد: گیلان به دلیل برخورداری از مواهب طبیعی و جاذبه های گردشگری فراوان، در هر سال پذیرای مهمانان زیادی از سراسر استان و کشورهای دیگر بوده که نیازمند برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی است.

  وی با بیان اینکه در دوران انقلاب، گیلانی ها نقش بسزایی به عنوان مجاهدین دفاع از مرزها داشته اند، گفت: مطالبه اصلی مردم این منطقه، تامین آرامش و امنیت اجتماعی است که باید به جد پیگیری شود.

جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی کشور با اشاره به اهمیت رسیدن فصل تابستان به لحاظ ورود مسافرین به استان های شمالی بیان کرد: در هر استان 10 کمیته برای تفریح های مشروع، خدمات بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی به خاطر شیوع ویروس کرونا و غیره تشکیل شده که همه دستگاه ها به ویژه نیروی انتظامی موظف به اجرای این دستورات هستند.

رضایی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با همیاری نیروی های بسیجی افزود: با افرادی که مخل آرامش و امنیت مردم در تفرجگاه ها و نواحی ساحل دریا هستند در چهارچوب قانون برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 10 کمیته تفریحی خدماتی ناجا در هر استان

تشکیل 10 کمیته تفریحی خدماتی ناجا در هر استان