مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 18:152020-05-31پزشكي

تعطیلی 1833 واحد صنفی توزیع مواد غذایی و 829 مکان عمومی متخلف در مشهد


مدیرگروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یک هزار و 833 واحد صنفی توزیع مواد غذایی و 829 مکان عمومی متخلف به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی مرتبط با کرونا با هماهنگی مقام قضایی تعطیل شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، علی اصغر حسنی با بیان اینکه بسیج مقابله محیطی با کووید-19 از ابتدای شیوع ویروس کرونا در مناطق زیرپوشش دانشگاه در حال اجرا است و تا زمان حذف این ویروس نیز ادامه دارد، گفت: در این راستا، 180 تیم بازرسی بهداشت محیط در مشهد و شهرستان های تابعه با هدف پیشگیری از کرونا بر فعالیت واحدهای تولید و عرضه مواد غذایی و مراکز پرتردد نظارت دارند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 36 هزار امکنه عمومی مورد بازدید، نظارت های بهداشتی و آموزش قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری و کنترل ویروس کووید-19 دستورالعمل های بهداشتی به همه اماکن عمومی ارسال شده است و در صورت تخلف با جدیت برخورد می شود.

مدیرگروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در قالب این برنامه یک هزار و 833 واحد صنفی توزیع مواد غذایی و 829 مکان عمومی متخلف به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی مرتبط با کرونا با هماهنگی مقام قضایی تعطیل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 1833 واحد صنفی توزیع مواد غذایی و 829 مکان عمومی متخلف در مشهد

تعطیلی 1833 واحد صنفی توزیع مواد غذایی و 829 مکان عمومی متخلف در مشهد