مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 خرداد 1399 ساعت 17:052020-05-31فرهنگي

برگزاری دومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» توسط شهرداری رفسنجان


در آستانه میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)، دومین جشنواره عکس از چشم دختران ببینیم به همت مدیریت فرهنگی اجتماعی و فرهنگسرای رسانه شهرداری رفسنجان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، نخستین جشنواره عکس از چشم دختران ببینیم سال گذشته برگزار شد و مورد استقبال بانوان زیادی از سراسر کشور قرار گرفت، جشنواره ای که بیش از 600 عکس از 100 بانوی عکاس را در بر داشت و در نهایت 35 اثر برگزیده توسط هیئتی از داوران توانمند این رشته به مرحله نهایی راه یافتند، عکس ها در نمایشگاهی به مدت پنج روز در معرض دید علاقه مندان به این هنر جذاب قرار گرفت و جشنواره تحسین برانگیزی رقم خورد.

اما دومین جشنواره هم امسال در آستانه میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می شود و شور و نشاطی دوباره در بین بانوان ایجاد خواهد کرد.

رویدادهای فرهنگی هنری منجر به کشف استعدادهای جدید می شود محمدرضا عظیمی زاده شهردار رفسنجان با بیان اینکه بخشی از خدمات شهرداری ها، انجام برنامه ها و اقدامات فرهنگی و اجتماعی ست، اظهار کرد: جشنواره ها و رویدادهای فرهنگی و هنری می تواند نقش مهمی در مشارکت و همراهی شهروندان با مدیریت شهری داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» توسط شهرداری رفسنجان

برگزاری دومین جشنواره عکس «از چشم دختران ببینیم» توسط شهرداری رفسنجان